lunes, 4 de mayo de 2009

NiRe OpOrrAk!!!!




Nik opor hauetan labrazan egon naiz.Han nire lagunekin egon naiz,baina ez bakarrik labrazakoekin,ere,barriobustokoekin egon naiz.Oso ondo pasatu dut guztiekin,hau da, Teresa,Nagore,Marta,Jorge,Carmen,Ines,Jokin,Javi,Lukas,Amaia,iñaki,Oiahne,Aritz eta Aida dira opor hauetan egon naizen izenak.
Beti bezala labrazan egon naizenean goizez arratzaldez eta gauez atera naiz kalera.10:00-etatik 15:00-raiño,15:30-etatik 22:00-raiño eta 22:30-etik 1:00-raiño.
Nik normalean labrazara joaten naiz asteburuetan,baina batzutan festa eguneetan ere.
Gogoratzen naiz egun batean arratzalde batean teresarekin eta nagorekin nengoela eta moru iturriko goiko atera sartzea bururatu zitzaigun.Orduan barrura sartu giñenean area eta area besterik ez genuen ikusi bat-batean nagoreren mobila jo eta jorge zela esan zuen eta ona zetorrela esanez hirurok entzun genuen eeeeeeeeeeeeeh nagore hemen nago jeizten naiz ala igottzen naiz.Eta guk esan genion igo!
Bera igo zenean gu areaz beteta ikusi zigun baina, bera ere arez beteta zegoen eta denok farrez hasi giñen.
Egun orretan bertan,gauean,marta ere etorri zen eta denok txamizoa garbitzera joan giñen.Bitartean Carmen ere etorri zen eta denok batera siloiak ateratzen erratzarekin bat-bi bat-bi.Eta orrela batak arte.Beno hau izan dira nire oporrak agur!!!!!

No hay comentarios: