martes, 21 de octubre de 2008

nire oporrak!!!!!!!!!!


Ni opor hauetan labrazan egon naiz.Labrazan oso ondo pasatu dut gainera labrazan lagun asko ditut adibidez:
Teresa,Ines,Nagore,Carmen,Amaia,Marta,Jorge,Jokin,Javi,Iñaki,Lukas eta Manhattan.
Gainera labrazako jaiak izan ziren eta labrazako jaietan ez dago inor gaizki pasatzen duena.Ni eta nire lagunak txmizo bat daukagu,armiarma eta arratoi handiak daude baina...oso ondo pasatzendut han.Lehenengo,txupinazoa egon zen gero kontzertua...
bigarren egunean,lehenengo intzableak eta txoriziloa egon zen gero mozorroen leiaketa eta azkeni beti bezala kontzertua eta gau pasa,jeje!!!!!!
Eta orrela egun guztietan,beno gauza dezberdinekin baina egun guztiak nire bizitzako onenak.Azkenean traka handi bat egiten da eta traka bukatzen denean jaiak amaitzen dira.

Ander Bujanda

1 comentario:

!dºiA MaRa(_)Rii dijo...

ba kaixo ander: nire iruzkin a irakurri ondoren zue blogetik pasatzea bururatu zait.
ba...berdin zait zer dagoen gaur bazkaltzeko zeren zure ama oso janari ona prestatzen du eta.Atzo janaria oso ona zegoen

agur bero bat idoia marauri beredo